Zanim napiszesz zgłoszenie!

 

Witaj drogi graczu serwera True Life

Czytając ten post pewnie się zastanawiasz, o co chodzi!?

Ruszam z wytłumaczeniem, oczywiste jest to normalne że dziennie przychodzi do administracji około 100-200 zgłoszeń i na każde staramy się jakoś odpowiedzieć albo pomóc, lecz nie zawsze możemy albo moce Supportera są zbyt małe aby takie coś wykonać. Pisząc zgłoszenie musicie również być cierpliwi bo jak napisaliście zgłoszenie widzicie że pisze na którym miejscu znajduje się aktualnie wasze zgłoszenie i najprawdopodobniej zostanie ono za akceptowane gdy ukaże się na miejscu #1, #2, #3

 

  • Jak pisać zgłoszenie?

Nie piszemy zgłoszeń typu: “Pomocy” “Tepnij się” “Nie wiem co się stało”

Zgłoszenie musi być napisane pełnym zdaniem mówiące o problemie w skrócie, wyjaśniające w pewien sposób jak możemy pomóc i kto ma za akceptować zgłoszenie, na przykład podam “Pomocy” Supporter się przetepał do ciebie a ty mu piszesz “Jak odpalić pojazd?” gdybyś od razu napisał o problemie wtedy supporter by nie musiał się ruszać tylko napisać ci przez wiadomość prywatną “Pojazd odpala się pod klawiszem j”

Wniosek: Zgłoszenia piszemy zwięźle na temat i opisując owy problem.

1.1 Co się stanie gdy napiszę zgłoszenie o treści “Pomocy!” ?

Wtedy Supporter za akceptuje twoje zgłoszenie lecz odpisze ci na wiadomość prywatną “Napisz zgłoszenie ponownie opisując swój problem”

  •  Jakie zgłoszenia należą do jakiej funkcji?

Jeżeli napiszesz zgłoszenie opisujący swój problem i będzie ono na pierwszy miejscu to znaczy że supporter nie może ci pomóc ze względu na jego uprawnienia tu przedstawię ci podział funkcji i do kogo takie zgłoszenia mogą wylądować

Supporter: Wsadzanie graczy którzy złamali zasady serwera do więzienia admina (Jail), Wyciąganie graczy/pojazdów spod tekstur, wyjaśnianie spraw i konfliktów pomiędzy graczami w sprawach OOC, tworzenie przejść w wykupionych budynkach np garaż, kickowanie graczy z dużym pingiem, naprawianie pojazdów przez błędy mapy (tak samo z leczeniem).

Administrator: wszystkie funkcje supportera + tworzenie botów, dodawanie aut premium, pomoc graczom według swoich możliwości.

  • W czym nie pomoże administracja serwera?

Administracja serwera nie pomoże gdy gracz jest nie miły, nachalny gdy powód nie jest związany ze światem OOC

czyli wszystko co się dzieje w świecie IC to za to odpowiadają instytucje tam działające, jeżeli masz skargę na funkcjonariusza w której zrobił coś źle IC zgłaszać to IC na forum albo na ts3, jeżeli popełnił błąd OOC czyli PG, MG, DM zgłaszasz to do administracji.

  • Czego administracja nie odpowiada na moje zgłoszenie!?

Jeżeli administracja nie odpowiada na twoje zgłoszenie to możliwe że:

  • Pracuje już nad jednym zgłoszeniem które może trochę zająć dłużej i Supporter/Administrator nie rozczepi się na dwóch, w czasie gdy wy piszecie zgłoszenie my sobie nie popijamy kawki tylko staramy pomóc się graczom, nie raz zgłoszenie trwa 1 min a nie raz 10-30 min.
  • Ponieważ twoje zgłoszenie nie spełnia wymagań podanych wyżej
  • Ponieważ twoje zgłoszenie jest obraźliwe i za chwilę możesz dostać za niego Admin Jail’a.

 

Drogi graczu jeżeli uważasz że taki poradnik ci pomógł zostaw komentarz a na pewno my to zauważymy i przygotujemy dla ciebie kolejny poradnik, jeżeli czegoś nie wiesz zapraszam do zapytania się o to w odpowiednim dziale! 

You May Also Like

3 thoughts on “Zanim napiszesz zgłoszenie!

  1. Wszystko fajne, jest tylko jeden lekki błąd, administracja do tej pory zrealizowała ponad 6200 zgłoszeń w ciągu ostatnich 10 dni co oznacza średnio 620 zgłoszeń na dzień

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przejdź do paska narzędzi